Dalum Landbrugsskole Cookie- og privatlivspolitik
Cookies hjælper os med at levere den bedste mulige oplevelse. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du samtidigt vores brug af cookies.  Få flere oplysninger Luk

Kvalitet AMU

Kvalitet og evaluering

m_20071002WF9R8921

Resultater fra Viskvalitet.dk

Alle, der deltager i en arbejdsmarkedsuddannelse (AMU), skal evaluere uddannelsen i et fælles elektronisk evalueringssystem. Evalueringerne bruges til løbende at vurdere og udvikle kvaliteten af uddannelserne. Og på Dalum Landbrugsskole lægger vi stor vægt på, at vores kurser- og uddannelsesforløb har en høj kvalitet og lever op til deltagernes forventninger.

På AMU-området følger vi den kvalitetspraksis, der er udmeldt fra Arbejdsmarkedsstyrelsen, og for at overholde loven om gennemsigtighed og åbenhed, giver vi her på hjemmesiden adgang til relevante oversigter over evalueringsresultaterne for kursister.

Evalueringsredskabet er som sagt et fælles system, der omfatter:

  • Deltagernes evaluering af AMU
  • Effektmåling af AMU

Formålet med det fælles kvalitetssystem for arbejdsmarkedsuddannelserne er:

  • At forbedre skolernes grundlag for en løbende kvalitetsudvikling
  • At sikre efteruddannelsesudvalgene et systematisk grundlag for udvikling og revision af uddannelsesplaner m.v.
  • At tilvejebringe dokumentation for kvaliteteten af den samlede uddannelsesindsats i AMU

Læs mere om det fælles kvalitetssystem, spørgsmål og evalueringer på www.viskvalitet.dk, hvor alle resultater ligger.

Resultaterne fra de kursister, der har gennemført uddannelser igennem Dalum Landbrugsskole, kan ses via linksene nedenfor:

Viskvalitet.dk
Evaluering fra deltagere fordelt på spørgsmål:
Resultat for hele 2015
Resultat for hele 2014
Resultat for hele 2013

Viskvalitet.dk
Evaluering fra deltagere fordelt på AMU-mål:
Resultat for hele 2015
Resultat for hele 2014
Resultat for hele 2013

Ønsker du at læse mere om evalueringerne, deres baggrund, og hvad resultaterne fortæller – så se mere på www.viskvalitet.dk

Om denne side

Denne side er opdateret 14. juli 2016 af Anni Geisler.